سلام به شما دانشجوی دکترا  به اسم بابا لویی برایم پیام خصوصی  دلسوزانه ای گذاشتید  فکر کنم از اخلاص زیاد شما بود که تصادفی   بعد از مدتهای زیاد   اینجا سری زدم و مطلب دلسوزانه شما رو دیدم ادرس  ندادید  مجبورم اینجا ج بدم

 اولا از ابراز لطف تان به نوشته هایم  بسیار ممنونم   اما انتقادتان از عدم ویرایش نوشته هایم    باعث شده  کامنت   خصوصی بگذارید  کاش  میشد عمومی   بذارید  چون اگر من مذهبی  واقعی باشم باید انتقاد پذیر باشم  لذا ناراحت نمیشدم  خودتان ببینید بقیه نظرات را عمومی گذاشتن منم تایید زدم مهم نیست    ناراحت بشم قبول دارم در اثر عجله و کمبود شدید وقتم  حتی یه بار نمی خونم و ارسال میکنم

 من هرگز به قشنگ نوشتن اهمیت نمیدم  خواننده ای که  زیبایی  نوشته ها برایش مهمتر از زیبایی اندیشه ها باشد   از نظر من نمره اش 19 است نه 20  البته اره زیبایی اندیشه را در  بعضی موارد شاید بشود با زیبایی نوشتن تلفیق کرد تا بهتر جلوه کند اما بنده وقت ندارمم   نور  صفحه هم چشممو اذیت میکند  بدون یکبار خواندن مطلبمو یا اندیشه ام را میفرستم ثوابی ببرم اخه  اح اح گفتن مردم یا به به گفتن مردم  باعث بهشتی یا جهنمی شدنم نخواهد شد که اینقدر وقت بگذارم

اما خیلی زیاد به مطالبم لطف داشتید ممنونم

گاهی میگم کاش شبانه روز 24 ساعت نبود 48 ساعت بود میرسیدم  به همه  اموراتم تا ویرایش مطالبمو هم به راحتی انجام میدادم

من چون مسلمانم باید اول  به حقی که شوهرم گردنم دارد بپردازم  

دوم به حقی که  بچه هایم دارند سوم  امورات منزلم

و بعد مدرسه و  رسیدگی به مردمی که  برای مشاوره با من تماس می گیرند

مردم پول ندارند   هم از مشکلشان میسوزند هم با دادن پول به مشاوران نمک روز زخمشان بریزند

 لذا من مشاور رایگان بودنم سرمو شلوغ کرده حالا مداحی و سخنرانی هم که دیگه  بر تنگی وقتم می افزاید 

پس  اینقد  مردم گیر ندهند به عجول  بودنم اره همیشه عجله دارم

بچه هایم می گویند چرا  مطالب وتصاویری که از اینستا گرام در کانال می گذاری برش نمیزنی عینا  میگذاری

 میگم عزیزم  ثانیه ها همه حیفند صرف برش زدن شوند 

تازه اگر هم  بخواهند باز مرا متهم به تشویش اذهان عمومی کنند  می بینند مطلب را کپی کردم  و برش هم نزدم یعنی مال خودم نیست فایده مهمش این است

التماس دعا