فرار به جلوي مجمع روحانيون براي فراموشي گناه بزرگ فتنه
مجمع روحانيون مبارز که طي سالهاي گذشته يکي از احزاب اصلي حامي و دعوتکننده به فتنه بوده، اخيراً با صدور بيانيهاي اعلام کرده که «پس از انتخاب حسن روحاني به عنوان رئيسجمهور، بايد بر آثار سوء نارواييهاي بعد از انتخابات 88 خط پايان کشيد!»
در بخشي از اين بيانيه آمده است: «انتخابات اخير رياست جمهوري که به استقرار دولت محترم جناب آقاي دکتر روحاني انجاميد يکي از فرازهاي بلندي بود که ملت ما آن را طي کرد و در پناه اين رويداد مبارک شايسته است که نگار خاطرهها زدوده شود و همگان دلگيريهاي خود را به تقويت دلبستگي به انقلاب و ايران و سر بلندي کشور و رفع مشکلات مردم مبدل سازند و بر آثار سوء نارواييها که در جريان انتخابات پيشين و پس از آن روي داد خط پايان بکشند و اين انتخابات را پايان آن دوره سخت و تلخ بدانند و با باز شدن فضاي همدلي و رفع حصر و حبسها اميد و روحيه مساعدي را که در اثر انتخابات ايجاد شده است تقويت کنند و همگي دست در دست هم به سوي آيندهاي بهتر پيش برانند.»
اين مواضع در حالي از سوي مجمع روحانيون بيان شده است که مشخص نيست با کدام منطق، فتنه عظيم سال88 که اعضاي اين حزب سياسي در به وجود آمدن و شعلهور ساختن آن نقش مهمي داشتند، اکنون بايد به يکباره فراموش شود! و اساساً مگر مسببين اين گناه بزرگ، به مجازات رفتار خود رسيدهاند که اينک به دنبال فراموشي آن رويدادها باشيم؟!
مجمع روحانيون مبارز در جريان حوادث بعد از انتخابات دهم رياست جمهوري ضمن صدور بيانيههاي پي در پي و تاکيد بر تقلب در انتخابات، مردم را به شورش خياباني عليه نظام دعوت کرد و براي تداوم فضاي ناآرام پس از انتخابات از هيچ فعاليتي دريغ نکرد! به عنوان مثال بعد از نماز جمعه تاريخي 29 خرداد 88 رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران که ايشان بر پيگيري اعتراض کانديداها در چارچوب قانون تاکيد کردند، مجمع روحانيون در اقدامي معنادار بلافاصله با صدور بيانيهاي از هواداران موسوي و کروبي خواست تا در روز 30 خرداد نيز به خيابانها بيايند و نسبت به تقلب(!) در انتخابات اعتراض کنند و يکي از سختترين درگيريهاي نيروهاي امنيتي با فتنهگران در همان روز رقم خورد؛ روزي که قتل مشکوک ندا آقا سلطان نيز به وقوع پيوست و يکي از بهترين فرصتهاي رسانهاي براي جريانهاي معاند عليه جمهوري اسلامي به وجود آمد.
متأسفانه عدم برخورد قاطع دستگاه قضا با فتنهانگيزيهاي مکرر اين محفل سياسي موجب شده تا در بيانيهها و اعلام مواضع اين حزب نه تنها خبري از اعلام پيشماني نسبت به عملکرد گذشته خود ديده نشود بلکه در عمل با فرار به جلو، اينطور بيان شود که بايد فتنه بزرگي مانند سال 88 را نيز به فراموشي سپرد!
به وبلاگ رضوان محدث پور خوش آمدید .تشکر از شما که اینجا تشریف آوردید از انتقاد مودبانه ات هرگز ناراحت نمیشم من یک خانم معلم ساده هستم گاهی نویسندگی هم می کنم ×××خدایا اصولگرا های خرماییی ما را خدایی کن تا هم خدا هم خرما نخواهند که اگر در هر عصری اینجور آدمها نبودند نه امام حسین تنها می شد نه امام حسن غریبانه صلح می کرد