کلمه نـدارد ... !!!


  اهای اصلاح طلبهایی که مرا دادگاهی کردید بابت نوشتم مقاله ام که همش دفاع از رهبری و نظام بود شما قصدتان این است اصولگرایانی که محافظه کاری بلد نیستند و رک و راست هستند را زبانشان را ساکت کنید
 اما روحانی این هفته فریاد زد ازادی بیان فریاد زد نباید کسی بترسد که نظر بدهد باید راحت نظرش را بدهد حالا منم نظر میدهم اقای رئیس جمهور تو خون شهدای هسته ای ما را بر باد دادی تا تحریم برداشته شود اما بد تر شد پس تو اولین رئیس جموهوری هستی که چهار ساله خواهی رفت