مرگ بر منافقان جدید
کلمه نـدارد ... !!!
اهای اصلاح طلبهایی که مرا دادگاهی کردید بابت نوشتم مقاله ام که همش دفاع از رهبری و نظام بود شما قصدتان این است اصولگرایانی که محافظه کاری بلد نیستند و رک و راست هستند را زبانشان را ساکت کنید
اما روحانی این هفته فریاد زد ازادی بیان فریاد زد نباید کسی بترسد که نظر بدهد باید راحت نظرش را بدهد حالا منم نظر میدهم اقای رئیس جمهور تو خون شهدای هسته ای ما را بر باد دادی تا تحریم برداشته شود اما بد تر شد پس تو اولین رئیس جموهوری هستی که چهار ساله خواهی رفت
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و دوم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 1:49 توسط رضوان محدث پور
|
به وبلاگ رضوان محدث پور خوش آمدید .تشکر از شما که اینجا تشریف آوردید از انتقاد مودبانه ات هرگز ناراحت نمیشم من یک خانم معلم ساده هستم گاهی نویسندگی هم می کنم ×××خدایا اصولگرا های خرماییی ما را خدایی کن تا هم خدا هم خرما نخواهند که اگر در هر عصری اینجور آدمها نبودند نه امام حسین تنها می شد نه امام حسن غریبانه صلح می کرد