شهادت امام جواد(ع) را بر مسلمانان جهان تسلیت میگوییم
| شنبه 13 مهر1392 ساعت: 15:47 | توسط:آسید جواد ذاکر .: مجذوب الحسین (ع) :. | ||||
| زکریا بن آدم می گوید : یک بار در محضر امام رضا (ع) بودم که حضرت جواد (ع) در سن چهار سالگی بود ، مشاهده کردم که این آقازاده دست خـود را بر زمین زد و سر مبارک را به طرف آسمان بلند نمود و مدتی فکر کرد ... حضرت رضا (ع) فرمود : جـان من به فـدای تو باد برای چه اینقـدر فکر میکنی؟ عرض کرد فکرم در باره آن چیزهایی است که با مادرم فاطمه (س) بجا آوردند ... " اَما وَاللهِ لَاَخْرَجَنَّهُما ثُمَّ لا حَرْقَنَّهُما ثُمَّ لَاَذْرِیَنَهُما ثُمَّ لَاَنْفِسفَنَّما فِی الَّیِم نَسْفَا " قسم به خدا که آن دو را از قبر بیرون میکشم و آتش میزنم و خاکسترشان را به دریا میریزم ... امام رضا (ع) او را در آغوش گرفت و ما بین دیدگانش را بوسید و فرمود پدر و مادرم فدای تو باد ، تویی شایسته از برای امامت. (منتهی الآمال، ج۲، ص۳۷۴) سالروز شهادت جـواد الائمه امام جـواد علیه السلام را به سـاحت مقدس و نورانی حضرت ولی عصـر (عج) و به محضـر ولی نعمتمون سلطان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت شاهچراغ (ع) و بی بی جـانم خـانم حضرت معصـومه (س) و آسید جواد ذاکر عزیزم و خدمت شما دوستـان عزادار تسلیت عرض می کنم و در این شب هـای حزن ُ ماتم اهل بیت (ع) از همه شما عزیزان التماس دعا دارم | |||||
با تشکر از وبلا مجذوب الحسین

+ نوشته شده در یکشنبه چهاردهم مهر ۱۳۹۲ ساعت 21:13 توسط رضوان محدث پور
|
به وبلاگ رضوان محدث پور خوش آمدید .تشکر از شما که اینجا تشریف آوردید از انتقاد مودبانه ات هرگز ناراحت نمیشم من یک خانم معلم ساده هستم گاهی نویسندگی هم می کنم ×××خدایا اصولگرا های خرماییی ما را خدایی کن تا هم خدا هم خرما نخواهند که اگر در هر عصری اینجور آدمها نبودند نه امام حسین تنها می شد نه امام حسن غریبانه صلح می کرد