پنتاگون، امارات متحده را
| پنتاگون، امارات متحده را به سامانه دفاع موشکی مجهز میکند |
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد قراردادی به قیمت 4 میلیارد دلار با شرکت «لاکهید مارتین» امضا کرده است تا براساس آن امارات را به سامانه دفاع موشکهای بالستیک مجهز کند.
به گزارش خبرگزاری فارس «مت جویس» مدیر برنامههای سامانه دفاع موشکی شرکت لاکهید در گفت و گو با رویترز امضای این قرارداد را تایید کرد.
امارات با روسیه هم قراردادی برای دستیابی به سامانه موشکی «پانتسیر اس-1» امضا کرده است. «الکساندر دینیسوف» مدیرکل این شرکت اعلام کرده که سامانه موشکی بسیار دقیق خود را تا پیش از پایان سال جاری به امارات تحویل خواهد داد.
شرکت «تسلیحات موشکی تاکتیکی» در گزارش سالانه خود اعلام کرد امارات همچنین علاقهمند به دستیابی به موشکهای ضد ناو و ضد رادار «اکس31» روسیه است.
+ نوشته شده در چهارشنبه سوم مهر ۱۳۹۲ ساعت 23:32 توسط رضوان محدث پور
|
به وبلاگ رضوان محدث پور خوش آمدید .تشکر از شما که اینجا تشریف آوردید از انتقاد مودبانه ات هرگز ناراحت نمیشم من یک خانم معلم ساده هستم گاهی نویسندگی هم می کنم ×××خدایا اصولگرا های خرماییی ما را خدایی کن تا هم خدا هم خرما نخواهند که اگر در هر عصری اینجور آدمها نبودند نه امام حسین تنها می شد نه امام حسن غریبانه صلح می کرد