اما از وضع ایران هم برای مدرس عزیز درد دلها کردم به نیابت رهبر عزیزم زیارت کردم و حرف دلشو بهش زدم دو ساعت قبل رسیدم به شهرم
بلخره برای ظالمان خودم در شهر هم سفارشها کردم
اخه تولد حضرت علی اکبر ع را امسال نزد حرم برادر امام رضا و مدرس بودم که سال قبل یادم می امد که در چنین عیدی در دادگاه بودم و پرونده ام را با هزار درد و سر و انتظار با وقت تنگ اجازه دادند ببینم و از گزارشات عجیب
سرهنگ جامعه که بلد نبود تفاوت شبنامه با مقاله چیه شگفت زده شده بودم و بدجوری قلبم درد گرفت و در سالگرد چنین روزی در حرم
ان عزازان بودم خدا را شکر کردم و امیدوارم در چنین روزی سال بعد همه
ظالمان به نتیجه کارشان رسیده باشند با تمام وجودم میگم یا منتقم
یا مذل اما همه ظالمانم را در قیامت می بخشم فقط در این دنیا به سزای اعمالشان برسند برایم کافی است خدا یا غمگین ترین روزها را برای کسانی که شادترین روزهایم اعیاد شعبانیه ام را بدل به غمگینترین روزهایم نمودند خواهانم اعمال رجب و شعبان را سال قبل نفهمیدم چی شد از بس برای ان مقاله تعمدا مرا به دادگاه بردند و اوردند و این روزها مرتب خاطراتم زنده میشود و نفرینهای سیاسی ام به اسمان می رود خدا منافقان جدید را هرجا هستند
افشا کند و اما ضمن عذر خواهی که چند روز به روز نبودم بقیه مطالب را از نشریه پرتو بخوانید
انتقاد شدید شریعتمداری از احضاریه دادگاه برای احمدینژاد
آيا دستگاه محترم قضايي در موارد مشابه ديگر نيز با همين سرعت و قاطعيت! برخورد ميکند؟! يعني احساس مسئوليت آقايان محترم فقط در برخورد با رئيسجمهور برانگيخته ميشود؟!
حسين شريعتمداري در یادداشتی در شماره امروز روزنامه کیهان با عنوان "احضاريه!" نوشت:
ديروز پايگاه اطلاعرساني دولت از احضاريهاي که دادگاه براي دکتر احمدينژاد فرستاده است خبر داد. به گزارش اين پايگاه «شعبه 76 دادگاه کيفري استان تهران، محمود احمدينژاد، رئيسجمهور را با شکايت علي لاريجاني، رئيسمجلس شوراي اسلامي به دادگاه احضار کرده است». تاريخ رسيدگي به اين شکايت 5 آذرماه 1392 يعني نزديک به 4 ماه بعد از پايان مسئوليت 8ساله رئيسجمهور محترم تعيين شده است!
خبر شکايت از رئيسجمهور و احضار ايشان به دادگاه بلافاصله پس از اعلام در صدر اخبار رسانههاي خارجي قرار گرفت و در داخل کشور اين پرسش را پديد آورد که چه کساني و با چه انگيزهاي دست به اينگونه اقدامات ميزنند؟! آيا مسئولان محترم قوه قضائيه از صدور و ابلاغ اين احضاريه براي رئيسجمهور محترم باخبر بودهاند؟ اگر پاسخ مثبت است، کدام انگيزه و چه ضرورت فوري و فوتي در ميان بوده است که تأخير در صدور و ابلاغ اين احضاريه را جايز ندانسته! و براي ابلاغ آن در شرايط حساس کنوني کشور عجله داشتهاند؟! آنهم احضاريهاي که با
آيا دستگاه محترم قضايي در موارد مشابه ديگر نيز با همين سرعت و قاطعيت! برخورد ميکند؟! يعني احساس مسئوليت آقايان محترم فقط در برخورد با رئيسجمهور برانگيخته ميشود؟!
تاريخ تشکيل دادگاه بيش از 6ماه فاصله دارد؟!
اين اقدام دستگاه قضايي، در شرايط حساس کنوني که انتخابات پرشور و حماسي اخير، دشمنان بيروني نظام را با حيرت آميخته به عصبانيت روبرو کرده است حرکتي فراتر از يک «اقدام نسنجيده» است و اگر کار برخي از نفوذيهاي بدخواه مردم و مسئولان محترم قضايي نباشد به يقين پاي بيتدبيري در ميان است که شايسته دستگاه قضا نيست و در هر حال حرکتي جفاکارانه در حق رئيسجمهوري است که اگرچه طي چندماه اخير نمونههايي از اقدامات و مواضع غيرقابل دفاع داشته است ولي خدمات بيوقفه و فراوان ايشان در بسياري از زمينهها با هيچ دولت ديگري حتي قابل مقايسه هم نيست. آيا شرط انصاف و رسالت تقدير از آن همه زحمات و خدمات دکتر احمدينژاد، ارسال احضاريه براي ايشان است؟!
و اما، چنانچه مسئولان محترم دستگاه قضايي کشور از اين اقدام بيخبر بودهاند و کساني دور از چشم-انشاءالله تيزبين!- آنها براي دومين شخصيت بلندپايه نظام برگه احضاريه به دادگاه فرستادهاند، اين افراد چه کساني هستند؟! و از اين اقدام چه انگيزهاي داشتهاند؟!
ممکن است گفته شود که دستگاه قضايي مصلحتانديش نيست و نميتواند در انجام وظيفه و رسالت قضايي خود کوتاهي کند! که در اين صورت بايد پرسيد، اولا؛ چرا احضاريه براي دادگاهي که 6ماه ديگر نوبت آن است، امروز فرستاده ميشود؟ آيا مسئولان محترم قضايي احتمال ميدادهاند بعد از پايان دوره مسئوليت آقاي احمدينژاد، دسترسي به ايشان نداشته باشند؟! که اگر اينگونه هم باشد، هنوز 2 ماه تا پايان دوران رياستجمهوري دکتر احمدينژاد فرصت داشتهاند! و اساسا مگر شخصيتي مانند احمدينژاد ميتواند بعد از پايان مسئوليت، مجهولالمکان! باشد؟! ثانيا؛ آيا دستگاه محترم قضايي در موارد مشابه ديگر نيز با همين سرعت و قاطعيت! برخورد ميکند؟! يعني احساس مسئوليت آقايان محترم فقط در برخورد با رئيسجمهور برانگيخته ميشود؟
به وبلاگ رضوان محدث پور خوش آمدید .تشکر از شما که اینجا تشریف آوردید از انتقاد مودبانه ات هرگز ناراحت نمیشم من یک خانم معلم ساده هستم گاهی نویسندگی هم می کنم ×××خدایا اصولگرا های خرماییی ما را خدایی کن تا هم خدا هم خرما نخواهند که اگر در هر عصری اینجور آدمها نبودند نه امام حسین تنها می شد نه امام حسن غریبانه صلح می کرد