روحانی در اتاق گریم خجالت دارد واقعا ابروی عبا و قبا را بردی شیخ
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 19:3 توسط رضوان محدث پور
|
روحانی در اتاق گریم خجالت دارد واقعا ابروی عبا و قبا را بردی شیخ
به وبلاگ رضوان محدث پور خوش آمدید .تشکر از شما که اینجا تشریف آوردید از انتقاد مودبانه ات هرگز ناراحت نمیشم من یک خانم معلم ساده هستم گاهی نویسندگی هم می کنم ×××خدایا اصولگرا های خرماییی ما را خدایی کن تا هم خدا هم خرما نخواهند که اگر در هر عصری اینجور آدمها نبودند نه امام حسین تنها می شد نه امام حسن غریبانه صلح می کرد